De studerende anvender en chatbot til at få konkret feedback på en tekst de har udarbejdet.
FORMÅLET MED AKTIVITETEN | |
---|---|
TEKSTBEARBEJDNING |
|
KRITISK REFLEKSION |
|
FORBEREDELSER | |
---|---|
UNDERVISERS FORBEREDELSE |
|
STUDERENDES FORBEREDELSE |
|
I UNDERVISNINGEN | |
---|---|
PLENUM(5-10min) |
|
INDIVIDUEL(10min) |
|
PLENUM(10min) |
|
OVERVEJ | |
---|---|
PERSONLIGE OPLYSNINGER |
|
VALG AF CHATBOT |
|
VARIATIONSMULIGHED | |
---|---|
GIV FEEDBACK TIL CHATBOT |
|
GRAMMATIK |
|
Tidsramme | 45 minutter |
---|---|
Hvornår | In class |
Organisering | Individuelt eller par |
Undervisningsform | Holdundervisning |
Aktivitetstype | Kommunikation & diskussion, Undersøge & analyse, Produktion og Øvelse & ekperimenteren |
Hvordan | Tilstedeværelse |
Teknologi | Chatbot |
Skriv til redaktion bag AU Educate, hvis du har spørgsmål til indholdet eller har brug for sparring omkring din undervisning fra en af de mange dygtige fagfolk på Centre for Educational Development.