Projektet indebærer at skabe en digital platform om neuroanatomi, hvor de studerende kan få adgang til digitale opgaver, som er i overensstemmelse med kursets læseplan. Den skal bruges som kilde til at forbedre læring, løse problemer med integreret feedback og revidere nøgleaspekter af kurset.
375 selvtest aktiviteter lavet i H5P
Integreret som aktivitet på større kursus
Introduktionsvideo på Blackboard (OBS: Nu benyttes Brightspace)
Korte instruktionsvideoer om tematikker
Blackboard (OBS: Nu benyttes Brightspace) til kommunikation og information
Har fået flere gode evalueringer fra studerende, som særligt værdsætter designet med en kort tematisk video, selvtest mulighed og efterfølgende feedback på besvarelser.
Copyright på anvendte illustrationer og billeder fra lærebøger forhindrer en større åbenhed og udbredelse af løsningen.
Kun de studerende, som er indskrevet på kurset, får adgang til ressourcen.
Det er tidskrævende at få udviklet elementer og instruktionsvideoer til kurset. Til dette fik jeg hjælp af en medhjælper og instituttet.
Finde den bedste teknologi, aktivitet og test til de studerende som matcher underviserens idé, ambition og ønske om optimeret læringsmulighed.
Citat: “The students nowadays are much smarter at learning using technology and this is how they learn and connect in their daily life” .