Kurset er blevet redesignet med henblik på at øge fokus på anvendelsen af BlackBoard (Brightspace) og digitale redskaber samt på at styrke feedbackkulturen og de studerendes merlæring og aktiverende læring.
Redesignede hele kurset med et større fokus på anvendelsen af BlackBoard og digitale redskaber til at skabe et blended learning forløb, der skulle være til gavn for feedbackkulturen og for de studerendes merlæring samt aktiverende læring.
Struktureret feedback fra undervisningsansvarlige
Let adgang til kursusmaterialer
Instruktionsvideoer
Teoretiske videoer
Stort udbytte af studieaktivitetsmodellen og struktur for in/out of class aktiviteter.
Strømlinet kursusdesign
Gået fra 6 hold af 24 studerende med mange undervisere til 2 hold af 70 med 2 undervisere og 2 medundervisere.
Meget stor tilgængelighed i faste tidsrum
Ensartet og tydelig feedback.
Den synkrone hybridundervisning kræver 2 undervisere, og det er ikke nok med en underviser og en e-moderator til undervisning over flere timer.
Fil-administration og kontrol af afleveringer på BlackBoard
“Smarte” løsninger såsom skrivbare PDF dokumenter til større opgaver med flere arbejdsgange.